Kommentár / 2017/09/01 / Szerző: Kitahito
Amikor a farok csóválja…
Az élet egyik kellemetlen és némiképp bizarr igazsága, hogy a Durex a legtöbb cég szlogenjére gond nélkül ráhúzható. Pun intended. Ezúttal ezeket fogom számba venni. Pun intended, again.
Ma reggel azzal szórakoztattam magam, hogy megvizsgáltam: a különböző márkák szlogenjei mennyire kompatibilisek a Durex óvszerrel. A kedves olvasó szomorúan veheti tudomásul, hogy csupán pár milliméternyit sikerült eltávolodnunk a pénisz-témától. Ez van. Azt hihetnénk, hogy összemosni a szezont a fa… zonnal nem túl épületes ötlet, de meglepő módon az esetek nagy többségében a végeredmény meglepően értelmes módon reflektált a valóságra. Ki hinné, igaz? Szóval akkor nézzük, mit lehet kihozni ebből az ostobaságból!
A legkisebb is számít. Durex (Tesco)
Dönts okosan! Durex (K&H)
Durex: Annyi a világ, amennyit beletöltesz! (Dreher)
Durex: Ami belül van, az számít igazán! (Dreher)
Durex: Jobban csúszik! (Arany Ászok)
Durex: Mert hülye azért nem vagyok! (Media Markt)
Durex: Hova máshova? (Kika)
Durex: Élvezd! (Coca Cola)
Durex: Mert megérdemlem! (L’Oréal)
Durex: Csak a szádban olvad, nem a kezedben. (M&M’s)
Durex: I’m lovin’ it! (McDonalds)
Durex: Your potential. Our passion. (Microsoft)
Durex: Life’s good! (LG)
Durex: Think small! (Volkswagen)
Durex: It’s finger lickin’ good! (KFC)
Durex: Connecting people. (Nokia)
Durex: Have it your way. (Burger King)
Durex: Let your fingers do the walking! (Yellow Pages)
És végezetül egy érintőlegesen idevágó, ízléstelen párosítás, útravaló gyanánt: mi kerülhetne a 30 milligrammos ellaOne esemény utáni tabletta dobozára? Természetesen a Telenor szlogen inverze, vagyis “Jobb nélküled a világ!”.
- Kitahito